Pages

27 August 2013

Ini Langkah Kami

Permulaan langkah kami bersama..


Perkenalan kami yang baru menjangkau 3 bulan, membuatkan kami mengambil keputusan untuk mengikat tali pertunangan.. pertunangan yang paling simple, yang sebenarnyer keluarga si dia datang untuk merisik, tetapi tup tup.. teruskan dgn pertunangan.. Maka bertarikh 15 September 2012 aku bergelar tunangan Mohd hafizan Bahri.


Lima Bulan selepas tu, Kami bernikah... hahaha.. ramai kawan2 aku yang tekejut, malahan ade yang tak tahu pon aku bertunang.. tup2 dtg kad aku nk kawen plak... Err, jodoh dah sampai kn...

Nikah : 9 February 2013


Majlis Persandingan Yang berlangsung di kg ku.. Jerantut, Pahang.. TQVM pada fmly aku yang paling byk menbantu, jiran2, kawan2, vendor dan semua pihak yang telibat secara langsung @ tidak..
That day is the most precious day to me..

Sanding Pihak Perempuan : 10 February 2013


Terima Kasih pada yang sudi meraikan hari bahagia kami.. semoga segala jasa baik korang semua diberkati..
Sanding pihak lelaki xbyk yang aku tolong, aku ala2 tetamu yg tunggu bersanding jer.. hehe.. tq sudi meraikan pihak perempuan dtg bertandang..

Sanding Pihak Lelaki : 17 February 2013

Ini adalah serba sedikit coretan permulaan hidup kami... Summary kan senang.. heehee..

0 budak comel-comel: